
We spraken met Michèle, de oprichtster van Wild Stuff. Zij gaf aan te werken met drie principes waar ze zich aan vasthoudt. Ze onderneemt sociaal, neemt voornamelijk regionaal af en geeft gepassioneerde ondernemers en bedrijven een plekje in de winkel. Deze principes zorgen ervoor dat het aanbod van Wild Stuff precies is wat ze wil verkopen en de winkel uitstraalt wie ze zijn.
Bij Wild Stuff is geen dag hetzelfde, iedere dag liggen er andere producten. Friandries is wel altijd verkrijgbaar. Mensen die langs de winkel lopen zijn vaak nieuwsgierig naar de bonbons, en vragen of het wel eetbaar is. Al zijn zij al snel om wanneer zij een bonbon geproefd hebben, dan gaat er toch vaak een doosje mee naar huis.
Regionaal willen zijn, maar toch Friandries chocolade verkopen vanuit Nederland? Voor Friandries maakte zij hiervoor een uitzondering. Michèle leerde Friandries kennen tijdens een afspraak in Tilburg, ze maakte een wandeling waarbij ze onze winkel tegenkwam. Het moment dat ze een van onze bonbons proefde was ze verkocht, dit product wilde ze verkopen bij Wild Stuff.
In de toekomst zou Michèle graag een tweede winkel willen openen, in een ander deel van Luxemburg. Deze winkel zal dan hetzelfde concept hebben, Wild Stuff wordt namelijk een steeds groter begrip binnen Luxemburg. Een tweede winkel is daarom een mooi streven voor in de toekomst.